مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 خرداد 1398 ساعت 05:452019-05-24اقتصادي

ماندگاری شغل در بخش صنعت بیشتر است


یک مقام مسئول کارگری با بیان این که بدون ایجاد زیرساختهای لازم برنامه های اشتغال به نتیجه نمی رسد، گفت: اگر چه اشتغال پایدار هزینه بر است ولی باید به سمت پایداری مشاغل برویم.

- فتح اله بیات در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای آنکه طرح های اشتغال در کشور به نتیجه برسد و بازخورد لازم را داشته باشد نیاز به یک برنامه منسجم و کارشناسی شده داریم و مجموعه ای از عوامل باید دست به دست هم بدهند تا اهداف اشتغال به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: اشتغال یکی از دغدغه ها و موضوعات مهمی بوده که دولت ها داشته و دارند و برای آن برنامه ریزی کرده و بودجه های متفاوتی اختصاص می دهند.

در کشور ما آمار و ارقام اشتغال همواره با هدف گذاری پیش بینی شده تناسب نداشته و دلیلش این بوده که زمینه های ایجاد شغل در کشور فراهم نشده است.

برنامه های اشتغال زیرساخت می خواهد این مقام مسئول کارگری افزود: طبعاً طرح های اشتغال باید متناسب با شرایط روز جامعه و اوضاع اقتصادی تدوین و طراحی شود و متناسب با پتانسیل نیروی کار در جامعه به اجرا در آید؛ لذا تا زمانی که زیرساخت های مورد نیاز برای اشتغال در کشور را فراهم نکنیم برنامه ها و اهداف اشتغال محقق نمی شود.

رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی با تاکید بر ایجاد اشتغال پایدار در کشور اظهار کرد: امروز ایجاد شغل در بخش صنعت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماندگاری شغل در بخش صنعت بیشتر است

ماندگاری شغل در بخش صنعت بیشتر است