مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 خرداد 1398 ساعت 02:102019-05-23اقتصادي

خبر خوش برای تولیدکنندگان


معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن تشریح بازنگری هایی که در طرح رونق تولید صورت گرفته، از پیش بینی پرداخت 140 هزار میلیارد تومان تسهیلات به 35 هزار و 610 واحد صنعتی طی این طرح در سال جاری خبر داد و اظهار کرد که واحدهای صنعتی در سال جاری مجموعاً .

- معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن تشریح بازنگری هایی که در طرح رونق تولید صورت گرفته، از پیش بینی پرداخت 140 هزار میلیارد تومان تسهیلات به 35 هزار و 610 واحد صنعتی طی این طرح در سال جاری خبر داد و اظهار کرد که واحدهای صنعتی در سال جاری مجموعاً به 720 هزار میلیارد تومان نقدینگی نیاز دارند که درخواست پرداخت این مبلغ به بانک مرکزی اعلام شده است.

کمبود نقدینگی در واحدهای تولیدی یکی از مهم ترین مشکلاتی است که بخش های مختلف صنعت بارها نسبت به آن گلایه داشتند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران نیز چندی پیش اعلام کرد که با افزایش نرخ ارز در سال گذشته نیاز واحدهای تولیدی به نقدینگی نسبت به سال 1396 بیش از سه برابر شده و با این شرایط بانک ها باید منابع خود را به سمت حمایت از تولید سوق دهند.

از طرف دیگر از سال 1396 سه طرح حمایتی تحت عناوین رونق تولید ، بهسازی و نوسازی صنایع و حمایت از تولید و اشتغال با اعتباری معادل 50 هزار میلیارد تومان برای رونق تولید و نوسازی صنایع د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش برای تولیدکنندگان

خبر خوش برای تولیدکنندگان