مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 خرداد 1398 ساعت 00:352019-05-23اقتصادي

چابهار عامل پیوند اقتصاد چین و پاکستان به ایران


در نشست وزیر امور خارجه با مدیران منطقه آزاد چابهار، افزایش 48 درصدی ثبت شرکت های خارجی در دوره پسابرجام، ظرفیت طرح سیپک برای افزایش قدرت چانه زنی اقتصاد ایران در سطح بین الملل، - جایگاه آشور بانک در این منطقه تشریح و تببین شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی منظقه آزاد چابهار، عبدالرحیم کردی، مدیرعامل منطقه آزاد چابهار روز پنجشنبه در نشستی به منظور بررسی راهبردهای منطقه ای و معرفی ظرفیت ها و قابلیت های چابهار که با حضور محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه و تیم همراه برگزار شد، با تاکید بر نقش و آثارظرفیت های این منطقه ضمن اعلام آمادگی چابهار در ایفای نقش برون مرزی در اقصادی ایران گفت: طرح توسعه منطقه آزاد چابهار از 14 هزار هکتار به 80 هزار هکتار اکنون در دست نمایندگان است و امروزه چابهار یکی از چهار شهر لجستیک ایران به شمار می رود.

صدور مجوز فرودگاه بین المللی چابهار وی ادامه داد: مجوز فرودگاه بین المللی چابهار هم صادر شده و در ماه های آینده ساخت آن آغاز می شود.

کردی با اشاره به ظرفیت های اقتصادی این منطقه به منظور حضور در اقتصاد بین الملل خطاب به ظریف اعلام کرد: این موارد امکاناتی به شمار می رود که یاریگر حضور اقتصاد کشور در سطح بین المل است و در این روزگار سخت که شما در راس یک گروه، هر روز در کشوری پیگیر مسائل موضوعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چابهار عامل پیوند اقتصاد چین و پاکستان به ایران

چابهار عامل پیوند اقتصاد چین و پاکستان به ایران