مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 خرداد 1398 ساعت 16:052019-05-23سياسي

آغاز بازسازی 20 هزار خانه در مناطق آسیب دیده از سیل کشور


آیین متمرکز کلنگ زنی ساخت و تعمیر 20 هزار واحد مسکونی در مناطق سیل زده در قالب طرح جهاد همبستگی ملی به مناسبت سوم خرداد با حضور سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین و جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری وزیر کشور در روستای تازه آباد شهرستان آق قلا برگزار شد.

- آیین متمرکز کلنگ زنی ساخت و تعمیر 20 هزار واحد مسکونی در مناطق سیل زده در قالب طرح "جهاد همبستگی ملی" به مناسبت سوم خرداد با حضور سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین و جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری وزیر کشور در روستای تازه آباد شهرستان آق قلا برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار غلامحسین غیب پرور در این مراسم گفت: بسیج و سپاه در سراسر کشور ساخت 20 هزار منزل مسکونی را پذیرفته است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: با تعامل صورت گرفته با وزارت کشور و بنیاد مسکن مقرر شده کسری هزینه ها در ساخت و ساز را ما به کمکشان بیاییم.

وی گفت: برآورد کردیم با گسیل نیروهای جهادی متخصص به مناطق سیل زده آنچه که مربوط به ماست ظرف چهار تا شش ماه انجام پذیرد است.

غیب پرور بیان کرد: اولویت ما در ساخت، مناطق روستایی و بویژه خانواده های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد بوده زیرا میزان غم و سختی آنها مضاعف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بازسازی 20 هزار خانه در مناطق آسیب دیده از سیل کشور

آغاز بازسازی 20 هزار خانه در مناطق آسیب دیده از سیل کشور