مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 خرداد 1398 ساعت 16:052019-05-23اقتصادي

اشتغال، مهمترین عامل جلوگیری از مهاجرت روستاییان


روستاها به عنوان کانون های اشتغال یک جامعه از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی هستند و باید در راس برنامه ریزی های ادارات قرار گیرند.

- استاندار مرکزی گفت: روستاها به عنوان کانون های اشتغال یک جامعه از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی هستند و باید در راس برنامه ریزی های ادارات قرار گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعلی آقازاده در کارگروه تخصصی اشتغال استان در خصوص توزیع تبصره 18 اظهار کرد: در جلسه امروز نقص و ضعف جدی در مکانیسم توزیع تبصره 18 بررسی و مقرر شد نامه ای توسط معاونت اقتصادی برای دستگاه ها و وزرای مرتبط آماده شود تا این موضوع به عنوان درخواست ارسال و اصلاح شود .

وی افزود: همچنین لازم است در این راستا هر دو هفته ای یکبار یک کارگروه به منظور بررسی همین تبصره تشکیل شود تا نظارت و کنترل و پیشرفت پروژه ها مورد بررسی قرار گیرد.

این کمیته باید مامور شوند که یک پایش جدی را در عملکرد تبصره و مشکلات موجود در این طرح و ارزیابی دستگاه ها در خصوص جذب اعتبارات داشته باشند تا بتوانیم در این زمینه عملکرد استان را افزایش دهیم .

استاندار مرکزی تصریح کرد: عملکرد برخی بانک ها در راستای اشتغالزایی قابل تقدیر است که لازم است باقی بانک ها نیز فعالیت و عملکرد خود را افزایش دهند، در این راستا باید در جلسه آینده گزارشی از عملکرد بانک ها ارائه شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال، مهمترین عامل جلوگیری از مهاجرت روستاییان

اشتغال، مهمترین عامل جلوگیری از مهاجرت روستاییان