مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 خرداد 1398 ساعت 12:212019-05-23سياسي

جنگ نمی شود/ دشمن می خواهد رعب و وحشت ایجاد کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی آجا، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در محفل انس با قرآن کریم در ناوگان شمال در انزلی اظهار داشت: - فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به استقرار تجهیزات نظامی دشمنان در شمال اقیانوس هند، گفت: دشمنان با به نمایش درآوردن آنها، سعی در ایجاد رعب و وحشت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی آجا، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در محفل انس با قرآن کریم در ناوگان شمال در انزلی اظهار داشت: با نگاهی به فضای پیچیده امنیتی امروز می بینیم در روز هایی که دشمن با تمامی ابزار های مادی خود در اطراف مرز های جمهوری اسلامی صف کشیده، رهبر معظم انقلاب با قاطعیت می فرمایند جنگ نمی شود.

وی افزود: این امر بیانگر اشراف رهبری به میزان بازدارندگی جمهوری اسلامی در برابر دشمنان است که در پیشانی این بازدارندگی، نیرو های مسلح جمهوری اسلامی قرار گرفته اند.

دریادار خانزادی تصریح کرد: آنچه که به عنوان بازدارندگی باید در میدان عمل در دریا و در برابر گسترش دشمنان، قدرتمندانه به نمایش گذاشته شود، حفظ آمادگی بیش از پیش نیروی دریایی راهبردی ارتش و نمایش قدرت جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریا است که ناوگان جنوب به خوبی این وظیفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ نمی شود/ دشمن می خواهد رعب و وحشت ایجاد کند

جنگ نمی شود/ دشمن می خواهد رعب و وحشت ایجاد کند