مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 17:162019-05-22بين الملل

آمریکا 3 نهاد روسی را به خاطر همکاری تسلیحاتی با ایران و سوریه تحریم کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت خارجه آمریکا روز سه شنبه دو شرکت تسلیحاتی روسیه و یک مرکز آموزش موشکی این کشور را به اتهام نقض محدودیت های بین المللی تسلیحاتی مرتبط با ایران ، - وزارت خارجه آمریکا در راستای اعمال فشار بر روسیه، چند شرکت تسلیحاتی این کشور را به اتهام همکاری با ایران، کره شمالی و سوریه تحریم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت خارجه آمریکا روز سه شنبه دو شرکت تسلیحاتی روسیه و یک مرکز آموزش موشکی این کشور را به اتهام نقض محدودیت های بین المللی تسلیحاتی مرتبط با ایران ، کره شمالی و سوریه تحریم کرد.

روزنامه مسکو تایمز چهارشنبه با استناد به اعلامیه وزارت خارجه آمریکا منتشر شده در مجله رسمی دولت فدرال این کشور نوشت، این اقدام در واکنش به انتقال کالاها، خدمات و فناوری هایی است که نقض قوانین آمریکا محسوب می شوند.

بر اساس این گزارش، این تحریم ها آکادمی آموزشی موشک های سطح به هوای گاتچینا ، دفتر طراحی ساخت ابزار دقیق سلاح تولا و کارخانه آوانگارد که موشک های سامانه های اس-300 و اس-400 را تهیه می کنند، اعمال شده است.

وزارت خارجه روسیه در واکنش به اقدام اخیر آمریکا و محکوم کردن آن اعلام کرده که این اقدام جدید کاخ سفید بر ماهیت مثبت سفر مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا به روسیه و دیدار و گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا 3 نهاد روسی را به خاطر همکاری تسلیحاتی با ایران و سوریه تحریم کرد

آمریکا 3 نهاد روسی را به خاطر همکاری تسلیحاتی با ایران و سوریه تحریم کرد