مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 12:452019-05-22سياسي

عارف: رفع بیکاری و رکود نیازمند سرمایه گذاری است


رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با انتقاد از ناکارآمدی برخی دستگاه های اجرایی که موجب رکود اقتصادی در کشور شده اند، بر ضرورت تقویت تشکلهای صنفی کارگران تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری امیدنامه، محمدرضا عارف در ضیافت افطاری خانه کارگر با تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) از نقش موثر خانه کارگر در پیگیری مطالبات کارگران و نقش این تشکل در رویدادهای مهم کشور از جمله انتخابات بویژه حضور تاثیرگذار در شورای عالی اصلاح طلبان قدردانی کرد و گفت: جامعه امروز ما به علل مختلفی چون تحریم ها، دشمنی دشمنان، ناکارآمدی برخی دستگاه های اجرایی و بعضا قوانین دست و پاگیر با مشکلات زیادی از جمله تبعیض، فقر و رکود مواجه است و همگان به وجود این مشکلات و ضرورت حل آن باور دارند.

وی با بیان اینکه رفع بیکاری و رکود نیازمند سرمایه گذاری است و سرمایه گذاری نیز نیازمند امنیت است، خاطرنشان کرد: اگر همانگونه که در سیاستهای اقتصاد مقاومتی هدف گذاری شده است، اقتصاد ما تولید محور و درون زا باشد و بتوانیم از بحرانی که پیش روی ماست، عبور کنیم، خدمت بسیار بزرگی انجام داده ایم.

رییس فراکسیون امید تاکید کرد: ایجاد بستری برای اشتغال پایدار، یکی از مهمترین رسالت دولت در فراهم کردن دسترسی به کار مطمئن تر برای رهایی از فقر است و بدون تلاش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عارف: رفع بیکاری و رکود نیازمند سرمایه گذاری است

عارف: رفع بیکاری و رکود نیازمند سرمایه گذاری است