مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 12:252019-05-22سياسي

محسنی اژه ای: چرا از کسانی که به دنبال قانون گریزی و بی عفتی هستند، فیلم نمی گیریم؟


معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه دشمن به دنبال رواج بی عفتی و بی اخلاقی در جامعه است تا پایبندی مردم را بکاهد، گفت: چرا از انجام امربه معروف و نهی از منکر می ترسیم، - چرا از پخش این موضوع در شبکه های بیگانه و معاند می هراسیم، چرا ما از کسانی که به دنبال قانون گریزی و بی عفتی هستند، فیلم نمی گیریم و برای مقامات قضایی نمی فرستیم؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای طی سخنانی در آیین تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید دادگستری کل استان هرمزگان، اظهار کرد: هرمزگان حقیقتاً جامع مذاهبی است که دشمن از این مهربانی و وحدت و شعور و بصیرت و از این کنار هم بودن ناراحت و مضطرب است.

وی با بیان اینکه این موضوع به برکت بیداری و هوشیاری مردم و تلاش های نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان است، تصریح کرد: امروز دشمن بیش از گذشته از نظام جمهوری اسلامی ایران نگران است زیرا پس از چهل سال خود را ضعیف تر و ناتوان تر از گذشته و جمهوری اسلامی ایران را مصمم تر، پرقدرت تر و با صلابت تر درراه هدف می بیند.

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به اینکه دشمن پس از چهل سال رویارویی به هیچ یک از اهداف خود نرسید درحالی که نظام جمهوری اسلامی ایران به بخش اعظم اهدافش در این مدت رسید، اظهار کرد: اگر ما اتکا به خداوند، وحدت، بصیرت، مشورت به خیرخواهان داشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسنی اژه ای: چرا از کسانی که به دنبال قانون گریزی و بی عفتی هستند، فیلم نمی گیریم؟

محسنی اژه ای: چرا از کسانی که به دنبال قانون گریزی و بی عفتی هستند، فیلم نمی گیریم؟