مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 11:552019-05-22سياسي

واعظی :مذاکره با آمریکا معنا ندارد


رییس دفتر رییس جمهور اظهار کرد تا زمانیکه مسئولان امریکا به مردم ما فشار می آورند و عهد شکنی می کنند، مذاکره معنا ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور ظهر امروز در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات امروز اظهارکرد : مهمترین بحث که امروز داشتیم، بررسی بهبود محیط کسب و کار بود تا هر دستگاهی وظایفی را که دارد برای سرعت بخشیدن به تاسیس شرکت ها یا اخذ مجوز و بهتر شدن شرایط برای کسانی که می خواهند سرمایه گذاری کنند آماده کند تا شرایط به شکلی نباشد که افراد از این وزارت خانه به آن وزارت خانه بروند، بلکه به گونه ای پیش رویم که همه این امور به نوعی از طریق فضای مجازی و سیستم انجام شود.

وی گفت: آقای رییس جمهور دستور داد که هدف نهایی باید این باشد که هر کس که می خواهد شرکتی تاسیس کند، سرمایه گذاری کند یا مجوزی بگیرد، اگر عدم سوء پیشینه یا مدرک تحصیلی دارد یا برخی از مشخصات شخصی خود را ثبت کرده است دیگر کسی حق ندارد از او کاغذ بخواهد یا مدارکی در این زمینه طلب کند.

واعظی افزود: بر این اساس ما مصوبه این موضوع را قطعی کردیم و برخی مسائلی که داشت را به کمیسیون اقتصاد فرستادیم و تا الان بیش از یک هزار مجوز حذف شده است که اعضای هیات دولت این را کافی ندانستند و معتقد بودند همچنان مجوزها باید کمتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واعظی :مذاکره با آمریکا معنا ندارد

واعظی :مذاکره با آمریکا معنا ندارد