مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 11:302019-05-22دانش

سرمایه گذاری 2 میلیاردی صندوق فناوری دانشگاه علم وصنعت برای تولید سرنگ اینفلیتو


امروز در دانشگاه علم و صنعت ایران دو قرارداد سرمایه گذاری صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران با یکی از شرکتهای مستقر در مرکز رشد این دانشگاه در زمینه تولید سرنگ اینفلیتور و نیز قرارداد سرمایه گذاری بین مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت .

- امروز در دانشگاه علم و صنعت ایران دو قرارداد سرمایه گذاری صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران با یکی از شرکتهای مستقر در مرکز رشد این دانشگاه در زمینه تولید سرنگ اینفلیتور و نیز قرارداد سرمایه گذاری بین مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران به امضا رسید.

عباس طایب، مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه طرح مشارکت صندوق سرمایه گذاری پژوهش و فناوری دانشگاه با یکی از شرکتهای فناور مستقر در مرکز رشد برای تخصیص 15 میلیارد ریال سرمایه و اخذ 34 درصد از سهام شرکت امروز به امضا رسیده است، گفت: این قرارداد به منظور تأمین سرمایه در گردش شرکت تولیدی منعقد شده تا بتواند تولید انبوه محصول سرنگ اینفیلتور را محقق کند.

وی مأموریت صندوق پژوهش و فناوری این دانشگاه را حمایت از شرکتهای دانش بنیان و طرح های فناور پیشرفته که بخواهند به عرصه تولید برسن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 2 میلیاردی صندوق فناوری دانشگاه علم وصنعت برای تولید سرنگ اینفلیتو

سرمایه گذاری 2 میلیاردی صندوق فناوری دانشگاه علم وصنعت برای تولید سرنگ اینفلیتو