مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 11:052019-05-22سياسي

سردار ظفری: گفتمان دفاع مقدس باید در جامعه نهادینه شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان گفت: راز موفقیت ما در دفاع مقدس نگهداری اخلاق بود و باید اینها را برای نسل جدید بازگو کنیم چراکه می تواند نجات بخش جامعه امروز ما باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار مهدی ظفری با اشاره به اینکه دفاع مقدس رازها و زوایای پنهانی دارد و بسترسازی لازم در جامعه انجام نگرفته که حقایق دفاع مقدس به درستی بیان شود توضیح داد: در ترویج و جریان سازی دفاع مقدس آنچنان که باید موفق عمل نکردیم.

برای احیای فرهنگ و ترویج و جریان سازی آن، دو راهکار تبلیغ و شعار و گفتمان سازی وجود دارد و قریب به اتفاق کارها بیشتر در حوزه تبلیغ و شعار است.

وی افز ود: از ویژگی های تبلیغ، ناپایداری آن است، تبلیغ و شعار ایجاد انگیزش می کند و مانایی خاصی ندارد و همانند یک پروژه است که کاربرد زمانی دارد و هر روز باید آن را تکرار کرد تا وضعیت موجود را حفظ کرد.

اما به تعبیر امروز گفتمان یک پروسه است و یکی از مراتب گفتمان سازی توجه به اجماع است و این گفتمان سازی می تواند نجات بخش جامعه باشد و از نسل های آینده حراست کند.

سردار ظفری با بیان اینکه گفتمان دفاع مقدس، گفتمان عاشورا را تولید و بازتولید دارد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی نشأت گرفته از گفتمان عاشورا است و ما باید بتوانیم اهمیت گفتمان سازی در جامعه را گسترش دهیم و به عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار ظفری: گفتمان دفاع مقدس باید در جامعه نهادینه شود

سردار ظفری: گفتمان دفاع مقدس باید در جامعه نهادینه شود