مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 10:452019-05-22سياسي

ضرورت استفاده بهینه از ظرفیت مراکز علمی و آموزشی در ماموریت های فرهنگی و اجتماعی


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی بر ضرورت استفاده بهینه از ظرفیت مراکز علمی و آموزش در ماموریت های اجتماعی و فرهنگی استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بدر شکوهی در دیدار معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان با وی، بر نقش مؤثر مراکز علمی و آموزشی در ابعاد توسعه اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد و گفت: جهاددانشگاهی از جمله مراکز مؤثر در حوزه مباحث فرهنگی است و ظرفیت های بسیار ارزنده ای در این نهاد وجود دارد.

وی تشریح کرد: معتقدم اگر بخواهیم شاهد نتایج مثبت در فرآیند تحقق توسعه باشیم، باید به نقش مراکز علمی و آموزشی در این رابطه توجه جدی داشته باشیم، چرا که نقش آفرینی مراکز علمی و آموزشی به ویژه مراکزی که در حوزه فرهنگی و اجتماعی فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی دارند در فرآیند توسعه از اولویت بیشتری برخوردار بوده و باید فضا برای نقش آفرینی این مراکز فراهم شود.

وی با تاکید بر این که جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی ظرفیت های بسیاری در حوزه فرهنگی و اجتماعی دارد، افزود: در حقیقت جهاددانشگاهی، پل ارتباطی بین دانشگاه و جامعه است.

شکوهی ضمن اعلام آمادگی بیشتر برای همکاری با سازمان جهاددانشگاهی استان در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی، بیان کرد: اگر نتوانیم آنگونه که باید از ظرفیت های مراکز عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده بهینه از ظرفیت مراکز علمی و آموزشی در ماموریت های فرهنگی و اجتماعی

ضرورت استفاده بهینه از ظرفیت مراکز علمی و آموزشی در ماموریت های فرهنگی و اجتماعی