مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 10:102019-05-22سياسي

«لاریجانی» گزینه فراکسیون های مستقلین و ولایی برای ریاست مجلس است


یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت که علی لاریجانی گزینه فراکسیون های مستقلین و ولایی برای ریاست مجلس است.

- لاریجانی گزینه فراکسیون های مستقلین و ولایی برای ریاست مجلس است یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت که علی لاریجانی گزینه فراکسیون های مستقلین و ولایی برای ریاست مجلس است.

ولی داداشی در گفت وگو با ایسنا درباره احتمال ائتلاف فراکسیون های سیاسی مجلس در انتخابات هیئت رییسه مجلس اظهار کرد: ائتلاف بین فراکسیون ها در گذشته هم اتفاق افتاده و ممکن است مجدداً نیز اتفاق بیفتد همچنانکه پیش از این درباره ریاست مجلس چنین اتفاقی افتاد البته ممکن است بر سر نواب رییس هم ائتلافی صورت گیرد.

وی افزود: گزینه فراکسیون های مستقلین و ولایی برای ریاست مجلس آقای لاریجانی است و احتمال ائتلاف بین این دو فراکسیون در این زمینه وجود دارد.

همچنان که سال گذشته هم وقتی آقای حاجی بابایی برای ریاست مجلس رأی نیاورد هر دو فراکسیون به آقای لاریجانی رأی دادند و این باعث شد ایشان مجدداً به عنوان رییس مجلس انتخاب شود.

داداشی اضافه کرد: در مورد نواب رییس چند گزینه از سوی فراکسیون های مختلف وجود دارد که رأی آوری آنها به همت فراکسیون ها و همچنین کاندیداها بستگی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«لاریجانی» گزینه فراکسیون های مستقلین و ولایی برای ریاست مجلس است

«لاریجانی» گزینه فراکسیون های مستقلین و ولایی برای ریاست مجلس است