مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 10:002019-05-22سياسي

سرلشکر باقری: آموزه های قرآنی پشتوانه اقتدار و اوج گیری نیروهای مسلح است


رییس ستاد کل نیروهای مسلح ترویج فرهنگ انس با قرآن را وظیفه الهی، اسلامی، انقلابی و سازمانی توصیف کرد و گفت: تعالیم و آموزه های قرآنی پشتوانه سلامت، - پیشرفت، اقتدار و اوج گیری نیروهای مسلح در عرصه های مأموریتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در نشست با مسئولان و دست اندرکاران امور قرآنی این ستاد، با تاکید بر اینکه هدف از بعثت انبیا و پیامبران الهی، آشنا کردن مردم با عبودیت و شناخت خداوند و طریق و سبک زندگی مطلوب فردی و اجتماعی و حیات طیبه است، اظهار کرد: قرآن کریم صادق ترین گفتار، رساترین موعظه و برنامه کامل برای هدایت بشر به سوی سعادت و درمان هر دردی است و عمل به قرآن رشته ارتباط انسان با خداوند را محکم و ناگسستنی می سازد.

وی افزود: در واقع قرآن حبل المتین و ریسمان محکم الهی است که تمسک به آن، هدایت انسان ها و دوری گزیدن آن ها از گمراهی و ضلالت را تضمین می کند.

باقری تمسک به قرآن و عترت را ضامن سعادتمندی انسان قلمداد و خاطرنشان کرد: بر اساس روایات محکم موجود، ثقل اکبر یعنی همان قرآن کریم و ثقل اصغر یعنی عترت و اهل بیت پیامبر (علیهم السلام) از هم جداناپذیر هستند تا در حوض کوثر بر پیامبر عظیم الشأن اسلام وارد شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری: آموزه های قرآنی پشتوانه اقتدار و اوج گیری نیروهای مسلح است

سرلشکر باقری: آموزه های قرآنی پشتوانه اقتدار و اوج گیری نیروهای مسلح است