مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 09:352019-05-22فرهنگي

برچسب زدن ها جامعه را بیچاره می کند


کارگردان «نبات» که تاکید دارد فیلمش نگاه جنسیتی ندارد، با انتقاد از وضعیت اکران فیلم ها گفت: واقعیت این است که وقتی اکران فیلمی بدون تبلیغات آنچنانی در ماه رمضان شروع می شود از همان ابتدا، - کارگردان نبات که تاکید دارد فیلمش نگاه جنسیتی ندارد، با انتقاد از وضعیت اکران فیلم ها گفت: واقعیت این است که وقتی اکران فیلمی بدون تبلیغات آنچنانی در ماه رمضان شروع می شود از همان ابتدا، قربانی شده است.

کارگردان نبات که تاکید دارد فیلمش زنانه نیست، با انتقاد از وضعیت اکران فیلم ها گفت: واقعیت این است که وقتی اکران فیلمی بدون تبلیغات آنچنانی در ماه رمضان شروع می شود از همان ابتدا، قربانی شده است.

فیلم نبات به نویسندگی و کارگردانی پگاه ارضی دو سال قبل ساخته شده که شهاب حسینی و نازنین فراهانی هم بازیگران اصلی آن هستند.

این فیلم که نخستین تجربه بلند سینمایی کارگردانش محسوب می شود با شروع ماه رمضان روانه سینماها شد و اگرچه اکران این ماه برای بسیاری از فیلم های روی پرده ناموفق بوده و باعث نارضایتی سازندگانشان شده، اما نبات به سبب حضور بازیگران و نیز قصه ای که روایت می کند فروش بهتری داشته است هرچند کارگردانش رضایت چندانی ندارد.

پگاه ارضی در گفت وگویی با ایسنا در پاسخ به اینکه چرا فیلمش را که سال 96 ساخته در ماه رمضان امسال نمایش داده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برچسب زدن ها جامعه را بیچاره می کند

برچسب زدن ها جامعه را بیچاره می کند