مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 07:352019-05-22سياسي

قدردانی انجمن حمایت از قربانیان اسیدپاشی از نمایندگان مجلس


رییس انجمن حمایت از قربانیان اسیدپاشی از نمایندگان مجلس برای رسیدگی و تصویب «طرح تشدید مجازات اسیدپاشی و حمایت از بزه دیدگان ناشی از آن» قدردانی کرد.

- رییس انجمن حمایت از قربانیان اسیدپاشی از نمایندگان مجلس برای رسیدگی و تصویب طرح تشدید مجازات اسیدپاشی و حمایت از بزه دیدگان ناشی از آن قدردانی کرد.

کمال فروتن در گفت وگو با ایسنا ، با اشاره به تصویب طرح تشدید مجازات اسیدپاشی و حمایت از بزه دیدگان ناشی از آن از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: انجمن حمایت از قربانیان اسیدپاشی از همان آغاز فعالیت خود اهدافی را برای خود در نظر گرفت که کمک به زندگی بهتر قربانیان، حمایت حقوقی و درمانی از قربانیان و تلاش برای جلوگیری از تکرار اسیدپاشی از جمله مهم ترین این اهداف بود.

وی با بیان اینکه انجمن حمایت از قربانیان اسیدپاشی در جلساتی متعدد با نمایندگان مجلس و مسئولان دولتی و قضایی خواستار اصلاح قانون در راستای افزایش مجازات اسیدپاشی، حمایت از قربانیان اسید و نظارت بر خرید و فروش آسان اسید بوده است، گفت: خوشبختانه با پیگیری تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سال 96 طرحی برای تشدید مجازات اسیدپاشی و حمایت از بزه دیدگان آن تدوین شد که سرانجام این طرح طی دو روز گذشته در نوبت بررسی در جلسه صحن مجلس شورای اسلامی قرار گرفته و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی انجمن حمایت از قربانیان اسیدپاشی از نمایندگان مجلس

قدردانی انجمن حمایت از قربانیان اسیدپاشی از نمایندگان مجلس