مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 15:462019-05-21دانش

زمان برگزاری کنکور 98 تغییر نخواهد کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: ضمن ابراز تأسف و اعلام همدردی با هموطنان عزیز که در اثر جاری شدن سیل اخیر در بخش هایی از شهر ها و استان های کشور دچار آسیب شده اند، - سازمان سنجش در اطلاعیه ای اعلام کرد: تعویق زمان برگزاری آزمون سراسری 98 با توجه به بررسی های انجام گرفته در شورای سنجش و پذیرش دانشجو امکان پذیر نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: ضمن ابراز تأسف و اعلام همدردی با هموطنان عزیز که در اثر جاری شدن سیل اخیر در بخش هایی از شهر ها و استان های کشور دچار آسیب شده اند، به اطلاع عموم داوطلبان می رساند تعویق زمان برگزاری آزمون با توجه به بررسی های انجام گرفته در شورای سنجش و پذیرش دانشجو و دلایل مشروحه ذیل امکان پذیر نیست.

آزمون سراسری دارای یک فرآیند طولانی مدت بوده که بخش کوچکی از آن نرم افزاری و بخش اعظم آن عملیات فیزیکی و میدانی (مستلزم حضور داوطلبان واجد شرایط) است.

به عنوان مثال بعد از برگزاری آزمون حدود بیست روز برای جمع آوری پاسخنامه ها از کل کشور، تصحیح اوراق، استخراج نتایج و اعلام نتایج اولیه زمان لازم است که در دهه اول مرداد معمولاً این نتایج اعلام می شود، پس از آن فرآیند انتخاب رشته آغاز می شود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان برگزاری کنکور 98 تغییر نخواهد کرد

زمان برگزاری کنکور 98 تغییر نخواهد کرد