مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 13:202019-05-21سياسي

ویژه برنامه قرآنی ضیافت نور در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار شد


ویژه برنامه قرآنی فرهنگ کردستان با عنوان «ضیافت نور» با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی و علاقه مندان به کلام وحی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در بخش جنبی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار شد.

- ویژه برنامه قرآنی "ضیافت نور" در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار شد ویژه برنامه قرآنی فرهنگ کردستان با عنوان ضیافت نور با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی و علاقه مندان به کلام وحی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در بخش جنبی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبید رستمی معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در این مراسم اظهار کرد: تدین در ذات مردم کردستان نهادینه بوده و دین باوری از ویژگی های بازر مردم این خطه از ایران اسلامی است.

عبید رستمی، با بیان اینکه مردم کردتان در کمال احترام و برابری و برادری در کنار یکدیگر زندگی می کنند، عنوان کرد: وحدت و یکدلی همواره در مناسبت های ملی و مذهبی در این استان نمود عینی داشته و دارد و این مهم از خصایص قابل توجه مردم کردستان است.

وی در ادامه به بخشی از برنامه های حوزه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری دهه قرآن وعتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه قرآنی ضیافت نور در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار شد

ویژه برنامه قرآنی ضیافت نور در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار شد