مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 12:552019-05-21اقتصادي

واریز «وام ازدواج»20 میلیونی به حساب فرزندان بازنشستگان تا عید فطر


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره وام های اعطایی این صندوق گفت: همانطور که وعده داده بودیم، وام 20 میلیون تومانی ازدواج به فرزندان بازنشستگان کشوری با اولویت آنها که کمترین دریافتی و درآمد را دارند انجام شد و اکنون در مرحله راستی آزمایی است تا عید .

- واریز وام ازدواج 20 میلیونی به حساب فرزندان بازنشستگان تا عید فطر مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره وام های اعطایی این صندوق گفت: همانطور که وعده داده بودیم، وام 20 میلیون تومانی ازدواج به فرزندان بازنشستگان کشوری با اولویت آنها که کمترین دریافتی و درآمد را دارند انجام شد و اکنون در مرحله راستی آزمایی است تا عید فطر به هزار نفر از بازنشستگان کشوری که فرزندشان در سال 97 عقد کرده اند تعلق و به حسابشان واریز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میعاد صالحی در حاشیه نشست شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی که در وزارت کار برگزار شد اعلام کرد که امروز در راستای استفاده از ظرفیت نخبگان، سامانه جذب نخبگان در راستای کیفی سازی منابع انسانی در صندوق رونمایی خواهد شد.

وی افزود: این سامانه برای افرادی که شرایط لازم را برای حضور در پست های مدیریتی و هییت مدیره ها دارا هستند باز خواهد بود.

از جمله شروط این ثبت نام برخورداری از سوابق امور اقتصادی و مدیریتی است که در نهایت امتیاز بندی، غربالگری و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز «وام ازدواج»20 میلیونی به حساب فرزندان بازنشستگان تا عید فطر

واریز «وام ازدواج»20 میلیونی به حساب فرزندان بازنشستگان تا عید فطر