مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 12:052019-05-21سياسي

کسب رتبه اول کشور در ثبت پتنت بین المللی توسط دانشگاه امیرکبیر


مدیرکل دفتر فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: بر اساس گزارشی که به تازگی کانون پتنت ایران اعلام کرده، این دانشگاه در ارسال و ثبت پتنت بین المللی در کشور رتبه نخست را از آن خود کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مالک نادری در این خصوص افزود: کانون پتنت ایران که زیر نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فعالیت می کند، گزارشی از روند ارجاع و ثبت اختراع را در کشور اعلام کرده است.

وی افزود: باتوجه به برنامه ریزی موثری که در دانشگاه صنعتی امیرکبیر انجام شده است، بر اساس اعلام کانون پتنت ایران توانستیم با اختلاف بسیار زیاد در رتبه نخست ارجاع و ثبت پتنت بین المللی در کشور قرار گیریم.

مدیرکل دفتر فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: این دانشگاه با ارجاع 108 پتنت بین المللی رتبه نخست ارجاع را کسب کرده است که بر این اساس در مجموع 25 درصد کل پرونده های ارسالی پتنت های بین المللی در میان دانشگاه ها به کانون پتنت، مربوط به دانشگاه صنعتی امیرکبیر است.

دکتر نادری اظهار کرد: در ثبت پتنت بین المللی نیز دانشگاه صنعتی امیرکبیر با ثبت 22 پتنت تاییدشده نیز توانست رتبه نخست در کشور را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: دانشگاه صنعتی شریف و مرکز رشد تجهیزات پزشکی نیز هرکدام با ثبت 9 پتنت بین المللی در رتبه های بعدی قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه اول کشور در ثبت پتنت بین المللی توسط دانشگاه امیرکبیر

کسب رتبه اول کشور در ثبت پتنت بین المللی توسط دانشگاه امیرکبیر