مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 10:102019-05-21بين الملل

سازمان ملل به نامه کره شمالی درباره توقیف کشتی اش توسط آمریکا رسیدگی می کند


سخنگوی سازمان ملل در جریان کنفرانسی خبری اعلام کرد: سازمان ملل به نامه پیونگ یانگ در رابطه با توقیف یکی از کشتی های باری کره شمالی توسط آمریکا رسیدگی خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، استفان دوجاریک، سخنگوی سازمان ملل گفت : می توانم تایید کنم که ما نامه کیم سانگ، سفیر کره شمالی در سازمان ملل را دریافت کردیم.

قطعا ما این نامه را که به مساله تحریم های کره شمالی و اقدامات اتخاذ شده برای اجرای این تحریم ها مربوط می شود، مطالعه می کنیم.

کیم سانگ در نامه خود به آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل ضمن محکوم کردن آمریکا به عنوان یک کشور گانگستر به خاطر توقیف یکی از کشتی های باری اش، از او درخواست کرده بود تا تدابیر فوری را برای کمک به ثبات شبه جزیره کره اتخاذ کند.

وی در این نامه همچنین خواستار برگزاری یک کنفرانس خبری در روز سه شنبه در مقر سازمان ملل برای انتقاد بیشتر از توقیف از این کشتی شده بود.

وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرده بود که این کشتی باری کره شمالی مشهور به کشتی وایز آنست به دلیل نقل وانتقال قاچاقی زغال سنگ، تحریم ها و قطعنامه های سازمان ملل را نقض کرده و به همین دلیل توقیف و به منطقه ساموآی آمریکا منتقل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل به نامه کره شمالی درباره توقیف کشتی اش توسط آمریکا رسیدگی می کند

سازمان ملل به نامه کره شمالی درباره توقیف کشتی اش توسط آمریکا رسیدگی می کند