مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 09:552019-05-21ورزشي

سرخ پوشان گیلان، غرق شده در سیلاب حوادث غیرمنتظره


سپیدرود رشت در فصل هجدهم رقابت های لیگ برتر با تمام مشکلاتی که در در طول مسابقات داشت، نتوانست در لیگ برتر ماندگار شود و به لیگ دسته یک سقوط کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم سپیدرود رشت پیش از آغاز فصل هجدهم رقابت های لیگ برتر با یک دعوای مالکیتی روبه رو بود.

دعوایی که بین محمد جواد تن زاده مالک وقت باشگاه سپیدرود رشت و محمد نوین که از از اداره کل وزرات ورزش و جوانان استان گیلان به عنوان مالک باشگاه انتخاب شده بود، سر گرفته بود که در نهایت با پیگیری های دادگاهی و قضایی، محمد نوین مالکیت باشگاه را بر عهده گرفت و خداداد عزیزی را سرمربی این تیم کرد.

خداداد عزیزی در سپیدرود رشت آن طور که پیش بینی می شد نتوانست با باشگاه سپیدرود در لیگ برتر ادامه دهد.

او در بازی اول خود برابر سایپا در خانه حریف سه بر صفر و در بازی دوم خود برابر سپاهان در ورزشگاه سردار جنگل رشت شش بر یک شکست خورد که واکنش شدید هواداران سپیدرود را در پی داشت و موجب شد بین خداداد عزیزی و هواداران این تیم مجادله و حاشیه هایی ایجاد شود که در نهایت خداداد عزیزی با تساوی مقابل ماشین سازی تبریز در هفته سوم، به بهانه مسائل مالی، قید حضور در سپیدرود رشت را زد.

در امتداد کناره گیری خداداد عزیزی از نیمکت هدایت سپیدرود رشت، محمد نوین هم به علت برآورده نکردن نیازهای باشگاه از سمت خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرخ پوشان گیلان، غرق شده در سیلاب حوادث غیرمنتظره

سرخ پوشان گیلان، غرق شده در سیلاب حوادث غیرمنتظره