مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 09:402019-05-21پزشكي

هیچ بدنی به بیش از پنج قاشق برنج در روز نیاز ندارد


استاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز عنوان کرد: 70 درصد بیماران نیازمند به پیوند کبد با اصلاح رژیم غذایی بهبود می یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر موسی صالحی در سومین همایش نفس در تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا نیازی به پیوند اعضا نداشته باشیم، گروه پیوند اعضا، خانواده ها، اساتید دانشگاه، پزشکان متخصص و تیم جراحی می توانند تبدیل به گروهی شوند که نیاز کم تری به پیوند عضو داشته باشیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه باید فرهنگ سازی شود تا کسی در صف پیوند نباشد، گفت: رسانه ها باید تلاش کنند تا مردم عضوی مثل کبد را بشناسند؛ چرا که اگر مردم بدانند که ساختار و وظیفه کبد چگونه است، هرگز این کارها را با سبد غدایی شان نمی کنند، مردم هیچ چیز از کبد نمی دانند و باید آن را معرفی کرد.

وی بیان کرد: کبد از مغز هم مهم تر بوده و معتقد هستم آشپزی و مواد غذایی اهمیت زیادی دارند و کارکرد کلیه ارگان های بدن را تحت تاثیر قرار می دهند، اگر مردم چیزی از غذا و کبد می دانستند، هرگز نان سفید و برنج آبکشی شده سر سفره هایمان نبود.

70 درصد بیماران نیازمند به پیوند کبد با اصلاح رژیم غذایی بهبود می یابند استاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان این که 70 درصد بیماران نیازمند به پیوند کبد با اصلاح رژیم غذایی بهبود می یابند، گفت: بسیاری از این بیماران با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ بدنی به بیش از پنج قاشق برنج در روز نیاز ندارد

هیچ بدنی به بیش از پنج قاشق برنج در روز نیاز ندارد