مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 09:252019-05-21پزشكي

آسیب تحریم ها به سلامت بیماران ایرانی/ جامعه بین الملل، آمریکا را بازخواست کند


ما متعهد به اطمینان از دسترسی همه افراد به بسته جامع با کیفیت و موثر خدمات سلامت بدون تحمل مشکلات مالی هستیم و گزارش مشترک وزارت بهداشت ایران و سازمان جهانی بهداشت در زمینه نقشه راه دستیابی به پوشش همگانی سلامت نیز منتشر شد.

- وزیر بهداشت گفت: ما متعهد به اطمینان از دسترسی همه افراد به بسته جامع با کیفیت و موثر خدمات سلامت بدون تحمل مشکلات مالی هستیم و گزارش مشترک وزارت بهداشت ایران و سازمان جهانی بهداشت در زمینه نقشه راه دستیابی به پوشش همگانی سلامت نیز منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید نمکی در هفتاد و دومین مجمع جهانی سلامت که در ژنو برگزار شد، افزود: تحریم های یکجانبه و ناعادلانه قطعا بر تلاش های پوشش همگانی سلامت در زمینه دسترسی به داروها، خدمات پیشرفته مراقبت بهداشتی و تکنولوژی خصوصا بر افرادی که از بیماری مزمن رنج می کشند، اثر می گذارد.

وی تصریح کرد: ما از سازمان جهانی بهداشت درخواست می کنیم که تاثیر این تحریم ها در راه دسترسی به پوشش همگانی سلامت را مورد ارزیابی قرار داده و اقدامات لازم از طریق مدیر کل سازمان ملل متحد و در نشست مقامات بلندپایه در زمینه پوشش همگانی سلامت که در شهریور سال جاری برگزار خواهد شد را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب تحریم ها به سلامت بیماران ایرانی/ جامعه بین الملل، آمریکا را بازخواست کند

آسیب تحریم ها به سلامت بیماران ایرانی/ جامعه بین الملل، آمریکا را بازخواست کند