مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 09:202019-05-21دانش

اثربخشی صندوق های پژوهش و فناوری بیش از گذشته می شود


اطمینان دارم با حمایت اعضای باتجربه ای که در کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری گردهم آمده اند، اثربخشی این صندوق ها بیشتر از گذشته خواهد بود.

- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: اطمینان دارم با حمایت اعضای باتجربه ای که در کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری گردهم آمده اند، اثربخشی این صندوق ها بیشتر از گذشته خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور غلامی در سی و نهمین جلسه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری با اشاره به اینکه امروز با توفیقات خوبی که در صندوق های پژوهش و فناوری به وجود آمده، فرصتی پدید آمده است تا بتوان به گلایه های فعالان این حوزه ها پاسخ داد، اظهار کرد: باید از فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را ببریم و ضمن پاسخ به گلایه ها میزان رضایت مندی ها را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه صندوق های پژوهش و فناوری تاکنون به توفیقات خوبی دست یافته اند، گفت: تا به امروز گزارشی درباره اینکه تسهیلاتی که از سوی صندوق های پژوهش و فناوری اعطا شده، با مشکل مواجه شده باشد و یا به خود این صندوق ها آسیب وارد کرده باشد، نداشته ایم که نشان از عملکرد مثبت این صندوق ها دارد.

اطمینان دارم با حمایت اعضای باتجربه ای که در کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری گردهم آمده اند، توقیفات این صندوق ها بیشتر از گذشته خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثربخشی صندوق های پژوهش و فناوری بیش از گذشته می شود

اثربخشی صندوق های پژوهش و فناوری بیش از گذشته می شود