مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 08:562019-05-21دانش

مجوز تاسیس صندوق پژوهش و فناوری تلاشگران اقتصاد پایدار تصویب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی؛ سی و نهمین جلسه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری روز دوشنبه سی ام اردیبهشت ماه با حضور غلامی وزیر علوم، - در سی و نهمین جلسه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری با موافقت اکثریت اعضا مجوز تاسیس صندوق پژوهش و فناوری تلاشگران اقتصاد پایدار به تصویب رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی؛ سی و نهمین جلسه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری روز دوشنبه سی ام اردیبهشت ماه با حضور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، علی وحدت رییس صندوق نوآوری و شکوفایی و اکثریت اعضا در محل وزارت علوم برگزار شد.

در این جلسه درخواست تاسیس صندوق پژوهش و فناوری تلاشگران اقتصاد پایدار پس از بررسی و ارائه نقطه نظرات اعضای کارگروه تصویب شد.

در ادامه دستور العمل اجرایی اعطا، لغو مجوز، هدایت و نظارت بر فعالیت های صندوق های پژوهش و فناوری که از جمله مصوبات جلسه گذشته کارگروه بود، پس از بحث و بررسی به تصویب رسید.

گفتنی است، صندوق های غیردولتی پژوهش و فناوری به منظور فراهم کردن زمینه لازم برای سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در امر پژوهش و فناوری تاسیس شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز تاسیس صندوق پژوهش و فناوری تلاشگران اقتصاد پایدار تصویب شد

مجوز تاسیس صندوق پژوهش و فناوری تلاشگران اقتصاد پایدار تصویب شد