مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 00:302019-05-20اقتصادي

از کودکان دستفروش خرید نکنید


معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت: مردم در مواجه شدن با کودکان کار، دلسوزی نکرده و از آنها خرید نکنند، بلکه به سمن های رسمی کمک کنند.

- مجتبی ناجی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه رسیدگی و نظارت بر وضعیت کودکان دستفروش توسط 13 دستگاه و ارگان مختلف صورت می پذیرد که یکی از آنها سازمان بهزیستی است، اظهار کرد: بهزیستی وظیفه پذیرش و ارایه خدمات مددکاری و حمایتی نسبت به آنها و حتی خانواده هایشان را دارد.

وی با اشاره به اینکه بهزیستی از طریق یک مرکز شبانه روزی دولتی و یک مرکز روزانه که خیران راه اندازی کردند نسبت به پذیرش این کودکان و نوجوانان اقدام می کند، افزود: نیروی انتظامی یا شهرداری این کودکان را به بهزیستی ارجاع می دهند.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، با بیان اینکه مردم نا آگاهانه حرکتی دلسوزانه انجام می دهند که این اقدام باعث تقویت این رفتارها از سوی کودکان کار می شود، اضافه کرد: مردم از این کودکان از روی دلسوزی و ترحم خرید می کنند و حتی مبلغی بالاتر به آنها پرداخت می کنند که این امر باعث می شود که خانواده ها تشویق شوند تا کودکان شان از این طریق درآمدی کسب کنند.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه 110 کودک کار در اصفهان شناسایی شده و از طریق مبادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کودکان دستفروش خرید نکنید

از کودکان دستفروش خرید نکنید