مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 ساعت 15:402019-05-20فناوري

هکرهای چینی از جان توسعه دهندگان چه می خواهند؟


به تازگی کارشناسان امنیتی دریافته و اعلام کرده اند که در سال 2016 میلادی، هکرهای تحت حمایت دولت چین به اطلاعات و سرورهای یک شرکت آلمانی توسعه دهنده نرم افزار نفوذ و دسترسی پیدا کرده بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزها که کارشناسان و متخصصان فعال در حوزه امنیت سایبری هر از گاهی از آسیب پذیری و حفره های امنیتی پرده برداری می کنند و سر و صدا و جنجال های فراوانی را در این خصوص به راه می اندازند، به نظر می رسد که کاربران رایانه و موبایل به این نوع اخبار حساسیت بیشتری نشان داده و بر این باورند که آگاهی یافتن از آسیب پذیری های مربوطه می تواند تا حد زیادی از مشکلات سایبری و نقض حریم خصوصی آنها جلوگیری به عمل بیاورد.

از طرفی دیگر، کاربران و به طور کلی جامعه جهانی نسبت به محافظت از حریم خصوصی و اطلاعات شخصی دستگاه های الکترونیکی و متصل خود به اینترنت آگاهی بیشتری یافته اند بنابراین اخبار و گزارش های این چنینی نیز از اهمیت خاص و بسزایی برخوردار شده اند.

حالا کارشناسان فعال در حوزه امنیت سایبری با بررسی و تحقیقات جدید خود دریافته و اعلام کرده اند که هکرها و مجرمان سایبری تحت حمایت دولت چین با نفوذ و هک سرورهای یک شرکت آلمانی توسعه دهنده نرم افزار تحت عنوان TeamViewer که یکی از بزرگترین و موفق ترین شرکت های توسعه دهنده برنامه های رایانه و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هکرهای چینی از جان توسعه دهندگان چه می خواهند؟

هکرهای چینی از جان توسعه دهندگان چه می خواهند؟