مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 ساعت 13:452019-05-20سياسي

پایان انتظار کارکنان قراردادی برای تبدیل وضعیت/ طرح ساماندهی کارکنان دانشگاه


رییس دانشگاه پیام نور از پایان انتظارکارکنان قراردادی دانشگاه پیام نور برای تبدیل وضعیت خبر داد و گفت: طرح ساماندهی کارکنان دانشگاه پیام نور در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصویب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدرضا زمانی اظهار کرد: طرح ساماندهی کارکنان دانشگاه پیام نور که با تلاش جمع کثیری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه و پس از وصول در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به عنوان کمیسیون اصلی و همچنین کمیسیون آموزش و تحقیقات مورد بررسی کارشناسی قرارگرفته است، نهایتاً به تصویب کمیسیون مذکور رسید و در آینده نزدیک در صحن علنی مجلس به رأی گذاشته خواهد شد.

وی تصریح کرد: در صورت تصویب نهایی طرح فوق توسط مجلس شورای اسلامی، نیروهای اداری قراردادی واجد شرایط با حداقل ده سال سابقه همکاری در دانشگاه پیام نور، یکی از پست های سازمانی بلا تصدی دانشگاه محل خدمت با اولویت مناطق محروم، کمتر توسعه یافته و مرزی را احراز کرده و به استخدام پیمانی تغییر وضعیت می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه پیام نور، طرح تبدیل وضعیت نیروهای اداری قراردادی دانشگاه پیام نور با تعامل مستمر مدیریت دانشگاه و همکاری صمیمانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی محقق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان انتظار کارکنان قراردادی برای تبدیل وضعیت/ طرح ساماندهی کارکنان دانشگاه

پایان انتظار کارکنان قراردادی برای تبدیل وضعیت/ طرح ساماندهی کارکنان دانشگاه