مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 ساعت 12:052019-05-20سياسي

ظرفیت برند انگور ملایر؛ فرصتی بزرگ برای جذب توریست


معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر بر لزوم توجه به کلیه اسناد بالادستی در زمینه تدوین برنامه ها و سیاست های آینده اشاره و اظهار کرد: ظرفیت برند انگور به عنوان فرصتی بزرگ و جاذبه ای مهم برای جذب توریست و علاقمندان طبیعت گردی و دوستداران سنن و آیین های تاریخی به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قدرت اله ولدی دوشنبه 30 اردیبهشت ماه در نشست مشترک با مدیر و کارکنان جهاد کشاورزی ملایر، فرآوری انگور و استفاده از ظرفیت ایجاد شده ثبت جهانی انگور ملایر را وظیفه و رسالتی همگانی بخصوص در حوزه مدیریت جهاد کشاورزی عنوان کرد.

وی افزود: ما موظفیم به پاس تحقق این رخداد مهم، جشن بزرگ و درخوری با حضور مقامات ارشد ملی و بین المللی در شهرستان برگزار کنیم تا ملایر بیش از پیش شناسایی و ظرفیت های آن دیده شود.

ولدی به تنوع بخشی به محصولات، افزایش کشت های گلخانه ای، مراقبت در توزیع به هنگام نهاده های دامی، کود و دیگر ملزومات کشاورزان، اشاره و اظهارکرد: با دقت ویژه ای مسائل مربوط به حوزه کشاورزی، باغداری و دام و طیور شهرستان را دنبال می کنیم و در راستای بررسی بیشتر و دقیق تر هر یک از مسائل خاص این حوزه جلسات تخصصی برگزار می شود.

فرماندار ویژه ملایر با تأکید بر اینکه باید بکوشیم تا در حوزه کشاورزی محصولی با کیفیت، سالم، ارزان و با قابلیت صادرات را ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت برند انگور ملایر؛ فرصتی بزرگ برای جذب توریست

ظرفیت برند انگور ملایر؛ فرصتی بزرگ برای جذب توریست