مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 ساعت 11:252019-05-20اقتصادي

جزییات افتتاح چهار طرح توسعه منابع آب و خاک


از سال 1393 اجرای طرح های توسعه منابع آب و خاک در 12 استان مرزی کشور در قالب 61 طرح و 120 پروژه با هزینه کردی بالغ بر 270 هزار میلیارد ریال، سرعت یافت.

- در این راستا طرح های توسعه منابع آب و خاک استان آذربایجان غربی شامل 8 پروژه در قالب 4 طرح فردا با حضور رییس جمهور و وزیر نیرو افتتاح خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح های توسعه منابع آب و خاک در 12 استان مرزی کشور (سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام و خوزستان) با هدف تأمین آب مورد نیاز شرب، کشاورزی و صنعت، چشم اندازی را برای توسعه اقتصادی در این مناطق ایجاد کرده و می تواند نقش اساسی در توسعه پایدار استان های مرزی، ارتقا معیشت، بهبود استانداردهای زندگی مردم، کاهش فقر، توزیع مناسب درآمد و تقویت هویت ملی و تعلق سرزمینی را در استان های مرزی داشته باشد.

این طرح ها گام مهمی در جهت دستیابی به توسعه پایدار با رعایت تاب آوری اکوسیستم های طبیعی است.

تشریح افتتاح طرح های توسعه منابع آب و خاک رییس جمهور در سفر خود به آذربایجان غربی، طرح توسعه بهره برداری از رودخانه ارس در محدوده آذربایجان غربی (کرم آباد)، طرح سد سیلوه و شبکه های آبیاری و زهکشی، طرح سد و نیروگاه سردشت و طرح غازان، را افتتاح خواهد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات افتتاح چهار طرح توسعه منابع آب و خاک

جزییات افتتاح چهار طرح توسعه منابع آب و خاک