مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 ساعت 11:252019-05-20پزشكي

تصمیم وزارت بهداشت برای تخصیص بخشی از منابع مالی تحول به پیوند


معاون درمان وزیر بهداشت با اشاره به دستمزد کم پزشکان از اعمال پیوند عضو گفت: امسال تصمیم گرفته ایم از منابع مالی طرح تحول سلامت بخشی را به حوزه پیوند عضو اختصاص دهیم.

- تصمیم وزارت بهداشت برای تخصیص بخشی از منابع مالی "تحول" به "پیوند" معاون درمان وزیر بهداشت با اشاره به دستمزد کم پزشکان از اعمال پیوند عضو گفت: امسال تصمیم گرفته ایم از منابع مالی طرح تحول سلامت بخشی را به حوزه پیوند عضو اختصاص دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر قاسم جان بابایی در مراسم جشن شفا که با هدف بزرگداشت روز ملی اهدای عضو برگزار شد،گفت: یکی از افتخارات کشور پیشرفت های پزشکی به ویژه پیشرفت در زمینه پیوند اعضا است که می تواند بیماری های لاعلاج را به بیماری های قابل درمان تبدیل کند.

وی افزود: با توجه به زحمات شبکه فراهم آوری پیوند اعضا در کشور توانسته ایم پیشرفت های شایانی در این حوزه داشته باشیم البته در زمینه فرهنگسازی با تمام تلاش های صدا وسیما و رسانه ها باز هم نیاز به کوشش بیشتر است.

معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه یکی از افتخارات سال 98 در حوزه پیوند عضو انتقال قلب از استان گیلان به تهران در مدت زمان کمتر از یک ساعت بود، گفت: این پیوند قلب با همکاری فرابخشی میان هوانیروز و دست اندرکاران پیوند عضو انجام شد البته باید توجه کرد که شاخص اهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم وزارت بهداشت برای تخصیص بخشی از منابع مالی تحول به پیوند

تصمیم وزارت بهداشت برای تخصیص بخشی از منابع مالی تحول به پیوند