مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 ساعت 10:312019-05-20سياسي

سلیمی: دولت قانون افزایش حقوق ها را به درستی اجرا نمی کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی درباره مصوبه افزایش حقوق ها، - نماینده مردم محلات در مجلس گفت: متأسفانه دولت قانون افزایش حقوق کارکنان دولت را به درستی اجرا نمی کند و این مسئله باعث اضطراب و نگرانی حقوق بگیران شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی درباره مصوبه افزایش حقوق ها، اظهار داشت: متأسفانه اجرای قانون افزایش حقوق ها تاکنون به نحوی بوده است که حقوق بگیران دچار اضطراب شده اند.

وی افزود: برخی احکام صادر شده در زمینه این مصوبه روز به روز تقلیل پیدا می کند و برخی از کارکنان دولت در فروردین ماه بیشتر از اردیبهشت حقوق دریافت کردند و قانون به درستی در این زمینه اجرا نمی شود.

لازم است هیئت رییسه مجلس دستور دهد تا دولت قانون افزایش حقوق ها را به درستی اجرا کند تا مردم از این نگرانی خارج شوند.

در ادامه علی لاریجانی در پاسخ به این تذکر عنوان کرد: کمیسیون برنامه و بودجه مجلس جلسه ای در این زمینه گذاشته اند که لازم است پس از رسیدگی گزارش را به ما ارائه دهند؛ لذا این موضوع را پیگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلیمی: دولت قانون افزایش حقوق ها را به درستی اجرا نمی کند

سلیمی: دولت قانون افزایش حقوق ها را به درستی اجرا نمی کند