مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 ساعت 10:252019-05-20ورزشي

ناکامی تکواندو در منچستر و بهانه هایی که کارساز نیست


در حالی که تیم ملی تکواندوی ایران با نمایشی ضعیف در جایگاه دوازدهمی جهان جای گرفته، به نظر می رسد مسئولان فدراسیون بجای قبول نقاط ضعف بیشتر بدنبال برجسته کردن بحث های غیر فنی در این باره هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم های ملی تکواندو ایران در پایان رقابت های قهرمانی جهان 2019 با نمایشی دور از انتظار در مجموع با کسب 2 مدال نقره مهلا مومن زاده و سروش احمدی و تک مدال برنز آرمین هادی پور در جایگاهی بهتر از دوازدهمی جهان جای نگرفت تا ضعیف ترین نتیجه تکواندوی ایران در 22 سال اخیر بدست بیاید؛ در جایی که تنها سه تکواندوکار از جمع 12 نفر اعزامی موفق شدند روی سکو بروند.

انگلیس میزبان این رقابت ها در کمال تعجب ویزای میرهاشم حسینی و عرفان ناظمی دو ملی پوش تکواندوی ایران را برای حضور در این رقابت ها صادر نکرد و ویزای برخی دیگر از ملی پوشان مثل آرمین هادی پور را نیز در دقیقه نود صادر کرد که همین امر باعث شد وی با دیر رسیدن به محل برگزاری رقابت ها، در صبح روز مسابقات وزن کشی کند.

در تاثیر این اقدام غیرمنطقی و غیراخلاقی و شاید سیاسی انگلیس در اینباره شکی نیست اما به نظر نمی رسد مشکل ویزا دلیل اصلی ناکامی تکواندوی ایران در رقابت های قهرمانی جهان باشد، چرا که به فرض حضور دو غایب ایران در این رقابت ها و کسب خوشرنگ ترین مدال نیز باز هم ایران به عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی تکواندو در منچستر و بهانه هایی که کارساز نیست

ناکامی تکواندو در منچستر و بهانه هایی که کارساز نیست