مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 ساعت 10:002019-05-20پزشكي

سرپرست مرکز ملی آموزش های مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی منصوب شد


معاون آموزشی وزارت بهداشت طی حکمی دکتر جمشید حاجتی استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران را به سمت سرپرست مرکز ملی آموزش های مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر باقر لاریجانی در این حکم یادآور شده است: حوزه آموزش از حوزه های کلیدی است که در کنار سایر حوزه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در اعتلای سلامت کشور ایفای نقش می کند.

از جمله مأموریت های مهم این حوزه ارتقای دانش و مهارت نیروها و دانش آموختگان نظام سلامت در راستای ارتقای کیفیت خدمات و پاسخگویی به نیازهای سلامت کشور است.

با توجه به نقش آموزش های مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی در رفع برخی نیازهای جامعه از طریق تأمین نیروی انسانی این حوزه، مرکز ملی آموزش های مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی به عنوان مرجع سیاستگذاری و ارزیابی آموزش های مهارتی و حرفه ای حوزه علوم پزشکی فعالیت می کند.

با توجه به هماهنگی های صورت گرفته و نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، بدین وسیله به عنوان سرپرست مرکز ملی آموزش های مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی منصوب می شوید تا با هماهنگی با حوزه معاونت آموزشی و همکاری تمامی حوزه های مرتبط و به کارگیری ظرفیت های موجود در کشور در راستای دستیابی به اهداف این مرکز و توسعه آموزش های مهارتی علوم پزشکی تلاش کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست مرکز ملی آموزش های مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی منصوب شد

سرپرست مرکز ملی آموزش های مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی منصوب شد