مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 ساعت 09:302019-05-20دانش

بسیاری از استعدادهای کودکان در زندگی آپارتمانی عقیم می ماند


در زندگی آپارتمانی به دلیل محدودیت هایی که وجود دارد، بسیاری از خلاقیت ها و استعدادهای کودکان عقیم می ماند.

- بسیاری از استعدادهای کودکان در زندگی آپارتمانی عقیم می ماند یک روانشناس بالینی گفت: در زندگی آپارتمانی به دلیل محدودیت هایی که وجود دارد، بسیاری از خلاقیت ها و استعدادهای کودکان عقیم می ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد ترابی در نشست تخصصی زیست کودکان در آپارتمان در دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم، عنوان کرد: سهم کودک در خانه گاهی به دلیل کمبودها و محدودیت هایی که وجود دارد، نادیده گرفته می شود و این امر، آثار مخربی در روح و روان کودک دارد.

این روانشناس بالینی افزود: به ویژه در زندگی آپارتمانی به دلیل محدودیت هایی که وجود دارد، بسیاری از خلاقیت ها و استعدادهای کودکان عقیم می ماند.

وی اظهار کرد: از نظر علم روانشناسی، رفتار انسان محصول دو عامل وراثت و محیط است، وراثت شامل ویژگی هایی است که انسان در آن دخل و تصرفی ندارد، اما محیط شامل خانه، مدرسه، جامعه و فضای مجازی است که تأثیر زیادی بر رفتار دارد.

ترابی بیان کرد: محیط خانه یکی از فضاهای مهم و اثرگذار در شکل گیری شخصیت و رفتار کودک است و وجود محدودیت ها موجب می شود بسیاری از استعدادها شکل نگیرد و خلاقیت ها، رشد و نمو نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از استعدادهای کودکان در زندگی آپارتمانی عقیم می ماند

بسیاری از استعدادهای کودکان در زندگی آپارتمانی عقیم می ماند