مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 19:252019-05-19اقتصادي

بررسی وضعیت بازار کالاهای اساسی و خودرو در کیمسیون صنایع مجلس


عضو هیأت رییسه کیمسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی دلایل نابسامانی ها و التهابات بازار مصرف کشور با حضور رییس سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان سخن گفت.

- حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد حسینی کیا در گفت وگو با ایسنا، گفت: عباس تابش رییس سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان با حضور در جلسه امروز کمیسیون به تشریح وضعیت بازار کالاهای اساسی و به سوالات اعضا درباره نابسامانی های بازار خودرو پرداخت.

نماینده مردم سنقر در مجلس با اشاره به انتقادات اعضای کمیسیون درباره عملکرد سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان گفت: اعضای کمیسیون معتقد بودند وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تأمین کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم برنامه ریزی ویژه ای می کرد تا ساماندهی بازار به ورود سازمان تعزیرات حکومتی نداشته باشد.

تابش معتقد بود به دلیل نوسانات نرخ ارز، کمبود مواد اولیه، فشار روانی و ضعف مدیریتی دستگاه های مسؤول گرانی برخی کالاها اجتناب ناپذیر بود.

وی با اشاره به سوالات نمایندگان درباره نابسامانی ها و التهابات بازار خودرو گفت: اعضای کمیسیون عمل نشدن به تعهدات خودروسازان را از عوامل مؤثر در نابسامانی های قیمتی خودرو دانستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وضعیت بازار کالاهای اساسی و خودرو در کیمسیون صنایع مجلس

بررسی وضعیت بازار کالاهای اساسی و خودرو در کیمسیون صنایع مجلس