مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 18:012019-05-19سياسي

روایت حجت الاسلام قاسمیان از همراهی خداوند با لشکر مومنان در جنگ با کفار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام قاسمیان در قسمت یازدهم برنامه سحرگاهی بهار انقلاب قرآنی شبکه اول توضیحاتی را درباره وعده یاری خدا از مومنان در جنگ ها ارائه کرد که متن کامل آن به شرح زیر است: - حجت الاسلام قاسمیان در بهار انقلاب قرآنی گفت: در قرآن می خوانیم 3 دسته گروه در مقابل وعده های خدا قرار دارند که عده ای از آن ها را متقیان، عده ای دیگر را کفار و دیگر نیز منافقین هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام قاسمیان در قسمت یازدهم برنامه سحرگاهی بهار انقلاب قرآنی شبکه اول توضیحاتی را درباره وعده یاری خدا از مومنان در جنگ ها ارائه کرد که متن کامل آن به شرح زیر است: وی در ابتدا گفت: در جلسات اول این برنامه درباره سوره بقره عنوان کردیم که این سوره اولین سوره ای است که بر پیغمبر خدا در مدینه نازل شده و نه تنها اولین سوره مدینی، بلکه اولین سوره قرآن به لحاظ ترتیبی است.

حضرت محمد (ص) آن زمان با این سوال از سوی دیگران مواجه بود که چطور می خواهد جامعه را اداره کند و خدا در قرآن می گوید که جامعه بر اساس این کتاب اداره می شود.

قاسمیان سپس اشاره کرد: البته در قرآن می خوانیم 3 دسته گروه در مقابل وعده های خدا قرار دارند که عده ای از آنها را متقیان، عده ای دیگر را کفار و دیگر نیز منافقین هستند و قرآن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت حجت الاسلام قاسمیان از همراهی خداوند با لشکر مومنان در جنگ با کفار

روایت حجت الاسلام قاسمیان از همراهی خداوند با لشکر مومنان در جنگ با کفار