مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 17:552019-05-19سياسي

بررسی جزییات طرح نحوه تشکیل اجتماعات و راهپیمایی ها در کمیسیون امور داخلی کشور


سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی جزییات طرح 20 ماده ای نحوه تشکیل اجتماعات و تجمعات در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

- اصغر سلیمی در گفت وگو با ایسنا ضمن تشریح جلسه امروزامروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بیان کرد: در جلسه امروز جزییات طرح نحوه تشکیل اجتماعات و راهپیمایی ها در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.

این طرح دارای 20 ماده است که کلیات آن قبلا در کمیسیون به تصویب رسیده بود و امروز مواد 4 تا 20 آن نیز مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار کرد: در این طرح قوانین مرتبط با تشکیل تجمعات و راهپیمایی ها از سوی احزاب و گروه های صنفی و تشکل ها به شکل قانون جامع درآمد و وزارت کشور و فرمانداری ها به عنوان مجری آن موطف به اجرای آن شدند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس با اشاره به بخشی از مواد این طرح تصریح کرد: بر اساس این طرح برگزارکنندگان اجتماعات باید حداقل هفت روز قبل از برگزاری، فرمانداری منطقه خود را از جزییات درخواست مجوز خود مطلع سازند و فرمانداران و رؤسای شورای تأمین استان و شهرستان اجازه دارند در صورتی که راهپیمایی ها را مخل امنیت و مغایر با مبانی اسلام تشخیص دهند از برگزاری آن ممانعت کنند.

وی افزود: بر اساس این طرح هر کدام از مسئولان مجری این قانون اگر بدون دلیل قانع کننده و یا خلاف مواد قانونی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی جزییات طرح نحوه تشکیل اجتماعات و راهپیمایی ها در کمیسیون امور داخلی کشور

بررسی جزییات طرح نحوه تشکیل اجتماعات و راهپیمایی ها در کمیسیون امور داخلی کشور