مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 15:552019-05-19دانش

امضای تفاهم نامه همکاری با دانشگاه آزاد تهران مرکز


پژوهشی بین جهاد دانشگاهی استان فارس و پژوهشکده مهندسی بافت و پزشکی بازساختی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی منعقد شد.

- عکس تزیینی است تفاهم نامه آموزشی - پژوهشی بین جهاد دانشگاهی استان فارس و پژوهشکده مهندسی بافت و پزشکی بازساختی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی منعقد شد.

‎ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این تفاهم نامه همکاری مشترک به منظور ایجاد، گسترش، همفکری و همکاری های آموزشی- پژوهشی با پژوهکشده مهندسی بافت و پزشکی بازساختی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی منعقد شد.

موضوعات قابل اجرا در این تفاهم نامه اجرای پروژه های تحقیقاتی- کاربردی تا مرحله تبیین دانش فنی، همکاری در برگزاری سمینارها، دوره های تخصصی و کارگاه های آموزشی کوتاه مدت، تدوین و تألیف اسناد و مدارک علمی و استفاده متقابل از ظرفیت ها و امکانات موجود در هر کدام از واحدهای طرفین امضاکننده تفاهم نامه است.

بنا بر اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی، این تفاهم نامه با توجه به اهمیت و ضرورت ارتقا سطح دانش در سال رونق تولید و به منظور ایجاد زمینه های همکاری مشترک بین جهاد دانشگاهی استان فارس و پژوهشکده مهندسی بافت و پزشکی بازساختی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی منعقد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری با دانشگاه آزاد تهران مرکز

امضای تفاهم نامه همکاری با دانشگاه آزاد تهران مرکز