مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 15:502019-05-19حوادث

توقیف محموله 3 میلیاردی پارچه های قاچاق در محور تهران-مشهد


فرمانده انتظامی استان سمنان از توقیف کامیون حامل 142 طاقه پارچه قاچاق به ارزش 3 میلیارد و 500 میلیون ریال در محور تهران-مشهد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار روح الامین قاسمی در تشریح این خبر افزود: در سال رونق تولید بی تردید مهم ترین مأموریت ناجا مبارزه با قاچاق انواع کالا و تأمین امنیت سرمایه گذاران داخلی است که برای تحقق این دو مقوله تدابیر ویژه ای را در استان سمنان اتخاذ کرده ایم.

وی اجرای طرح های مستمر مبارزه با قاچاقچیان در محورها و شهرهای استان را از جمله این اقدامات دانست و خاطرنشان کرد: در آخرین طرح مورد اشاره یک دستگاه کامیون بنز توسط مأموران پلیس آگاهی سمنان توقیف شد.

قاسمی با بیان اینکه کامیون توقیفی حامل خرده بار به مقصد مشهد بود, تصریح کرد: در بررسی مدارک و گفت و گو با راننده میانسال خودرو، ظن مأموران تقویت و محموله آن بازدید شد.

به گفته این مسئول انتظامی کامیون بنز حامل 142 طاقه پارچه قاچاق بود که کارشناسان این 10 هزار متر پارچه را بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال قیمت گذاری کردند.

فرمانده انتظامی استان از تحویل محموله توقیفی به مراجع قانونی و معرفی متهم به دادسرا و صدور قرار برای وی خبر داد و تاکید کرد: چشمان تیزبین مأموران انتظامی سمنان، مانع از جولان قاچاقچیان در محورهای مهم و بین المللی این استان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف محموله 3 میلیاردی پارچه های قاچاق در محور تهران-مشهد

توقیف محموله 3 میلیاردی پارچه های قاچاق در محور تهران-مشهد