مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 11:362019-05-19اقتصادي

11 میلیون ایرانی در کشور حاشیه نشین هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، تقی رستم وندی در حاشیه صد و هفدهمین جلسه شورای اجتماعی کشور که در خصوص ساماندهی مناطق حاشیه نشین برگزار شد و جلسه قبلی این شورا نیز به همین موضوع اختصاص یافته بود، - رییس سازمان اجتماعی کشورگفت: بیش از 11 میلیون نفر در مناطق حاشیه ای کل کشور زندگی می کنند و همچنین 8 میلیون نفر در بافت فرسوده و تاریخی ساکن هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، تقی رستم وندی در حاشیه صد و هفدهمین جلسه شورای اجتماعی کشور که در خصوص ساماندهی مناطق حاشیه نشین برگزار شد و جلسه قبلی این شورا نیز به همین موضوع اختصاص یافته بود، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو جلسه شورای اجتماعی کشور به سکونتگاه های غیررسمی اختصاص یافت و بررسی هایی در این خصوص صورت گرفت و نتایج آن اعلام خواهد شد.

وی گفت: دستگاه های ذیربط باید در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در مناطق حاشیه نشین اقدام کنند و هریک وظایفی که در این خصوص دارند را انجام دهند.

رستم وندی یادآور شد: موضوع امنیت، شبکه بهداشت، آموزش و اشتغال باید در مناطق حاشیه نشینی باید مورد بررسی قرار گیرد و قطعا سال 98 آغاز یک تحول عمده در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی در محلات حاشیه نشین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 میلیون ایرانی در کشور حاشیه نشین هستند

11 میلیون ایرانی در کشور حاشیه نشین هستند