مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 10:302019-05-19فرهنگي

موزه های برتر سال 97 معرفی شدند


همزمان به روز جهانی موزه و آغاز هفته میراث فرهنگی، موزه های برتر سال 97 بر اساس 12 شاخصه در چهار گروه مختلف انتخاب و معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس معیارهای مشخص توسط ایکوم ایران و بررسی وضعیت موزه ها هر سال توسط این کمیته، برترین موزه های سال 1397 نیز بعد از بررسی توسط داوران شنبه 28 اردیبهشت در سالن فرهنگستان هنر معرفی و تقدیر شدند.

براساس قولی که سال گذشته رییس ایکوم ایران داده بود، امسال موزه ها در معیار مناسب سازی موزه ها برای استفاده معلولان و جانبازان نیز بررسی می شدند.

موزه های برتر به انتخاب ایکوم ایراندر چهار بخش شاخص خصوصی ، شاخص دولتی کوچک ، شاخص دولتی متوسط و شاخص دولتی بزرگ و در 12 معیار مشخص این طور معرفی شدند.

موزه های برتر در بخش شاخص خصوصی: در معیار کودکان و نوجوانان: موزه صلح در معیار توسعه مدیریت: موزه صلح در معیار مناسب سازی موزه ها برای استفاده معلولان و جانبازان: موزه صلح در معیار خلاقیت و نوآوری: موزه سیار سفیران فرهنگ صلح در معیار آموزش: خانه خلاقیت و معماری صفوی در معیار پژوهش: خانه موزه بتهوون در معیار گردآوری: موزه زمین شناسی گرگان در معیار اعمال و استانداردهای فنی و توسعه فیزیکی: موزه موسیقی اصفهان در معیار بازدید از موزه: موزه موسیقی اصفهان در معیار معرفی: سراموزه دکتر رهگشای بادرود در معیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه های برتر سال 97 معرفی شدند

موزه های برتر سال 97 معرفی شدند