مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 10:302019-05-19فرهنگي

انتقاد تماشاخانه های غیردولتی از تمامیت خواهی خانه تئاتر


رییس هیأت مدیره انجمن صنفی تماشاخانه های ایران با تقدیر از مدیرکل پیشین هنرهای نمایشی از برخی تمامیت خواهی ها در خانه تئاتر انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شامگاه شنبه 28 اردیبهشت ماه مدیران تماشاخانههای غیر دولتی به عنوان اعضای انجمن صنفی تماشاخانه های ایران در جمعی صمیمانه گردهم آمدند تا از مهدی شفیعی مدیر کل پیشین هنرهای نمایشی که در حال حاضر مدیرعامل موسسه ایران است، و در زمان مدیریت او تماشاخانه های غیردولتی به طور جدی پاگرفتند و حتی انجمن صنفی تماشاخانههای ایران را رسمی و قانونی در دو وزارتخانه ثبت کردند، تقدیر کنند.

در این مراسم که در حیاط تماشاخانه نوفل لوشاتو برگزار می شد، اعلام شد که برخی مدیران دولتی از جمله شهرام کرمی مدیر کل هنرهای نمایشی و نیز از خانه تئاتر در افطاری رییس جمهور دعوت بودند و نتوانستند به مراسم برسند و شفیعی هم که در همان برنامه حضور داشت با تأخیر رسید.

در این برنامه شاهین چگینی در سخنانی کوتاه با اشاره به راه اندازی انجمن صنفی تماشاخانه های ایران، گفت: ما در ابتدا پیش بینی می کردیم که یکسری مشکلات احتمالا از طرف دستگاه های نظارتی و حکومتی پیش آید و نیز از طرف خود صنف، اما ما در این سال ها به هیچ وجه مشکلی با آنها نداشتیم و همیشه تعامل وجود داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تماشاخانه های غیردولتی از تمامیت خواهی خانه تئاتر

انتقاد تماشاخانه های غیردولتی از تمامیت خواهی خانه تئاتر