مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 09:362019-05-19دانش

«مهدی سیف برقی» به دبیری پنجمین همایش ملی آموزش منصوب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، مجتبی شریعتی نیاسر، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، - مهدی سیف برقی به دبیری پنجمین همایش ملی آموزش منصوب شد معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، طی حکمی مهدی سیف برقی، معاون آموزشی دانشگاه الزهرا (س) را به سمت دبیر پنجمین همایش ملی آموزش منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، مجتبی شریعتی نیاسر، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، طی حکمی مهدی سیف برقی، معاون آموزشی دانشگاه الزهرا (س) را به سمت دبیر پنجمین همایش ملی آموزش منصوب کرد.

در این حکم آمده است:همانگونه که مستحضر هستید در بهار هر سال و در دهه سرآمدی آموزش؛ همایش ملی آموزش در سطح ملی، برگزار می گردد؛ لذا با عنایت به برگزاری باشکوه همایش مذکور در چهار سال اخیر در تعدادی از دانشگاه های مطرح کشور (تربیت مدرس، تهران، شهید بهشتی و صنعتی شریف)، بدین وسیله جناب عالی را به سمت دبیر پنجمین همایش ملی آموزش، منصوب می نمایم.

امید است با تلاش مستمر و بهره گیری از تجارب صاحب نظران و استفاده از ظرفیت های دیگر دستگاه های متولی امر آموزش؛ خاصه وزارتخانه های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز آموزش و پرورش که تفاهم نامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مهدی سیف برقی» به دبیری پنجمین همایش ملی آموزش منصوب شد

«مهدی سیف برقی» به دبیری پنجمین همایش ملی آموزش منصوب شد