مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اردیبهشت 1398 ساعت 22:252019-05-18دانش

بررسی مؤلفه های زندگی صحیح در نمایشگاه قرآن


نشست «راهکارهای صحیح زندگی با تأکید بر آیات و روایات» با سخنرانی زهره اخوان مقدم-عضو هیأت علمی دانشگاه علوم قرآنی تهران و با حضور جمعی از علاقه مندان و دانشجویان رشته الهیات در بخش دانشگاهی، - نشست راهکارهای صحیح زندگی با تأکید بر آیات و روایات با سخنرانی زهره اخوان مقدم-عضو هیأت علمی دانشگاه علوم قرآنی تهران و با حضور جمعی از علاقه مندان و دانشجویان رشته الهیات در بخش دانشگاهی، سالن نشست ها برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخوان مقدم بیان کرد: یکی از مسائلی که موجب می شود زندگی ما معنا پیدا کند، عبارت از مسئله پذیرش است.

به این معنا که ما قبول کنیم در ولادت و یا زیبایی خود نقشی نداشته ایم، چه اینکه اگر دلتان می خواست محل تولد را انتخاب کنید، کشور دیگری را انتخاب می کردید.

بنابراین ما باید قبول کنیم که در تولد و در چهره ظاهری خود نقشی نداشته ایم و در این صورت چاره کار این است که بدانیم خداوند حکیم امور را تدبیر می کند.

همچنین ما باید انسان هایی که در اطراف ما زندگی می کنند هم بپذیریم.

اخوان مقدم در ادامه تصریح کرد: ممکن است که برخی از افراد که در اطراف ما زندگی می کنند احیاناً اخلاق تندی داشته باشند و یا اینکه به جهت اخلاقی ملایم تر باشند و … اما هر کسی را هر طور که هست، باید بپذیرفت تا به آرامش رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مؤلفه های زندگی صحیح در نمایشگاه قرآن

بررسی مؤلفه های زندگی صحیح در نمایشگاه قرآن