مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اردیبهشت 1398 ساعت 11:552019-05-17فناوري

چه تعداد دستگاه در جهان به ویندوز 10 مجهز شده است؟


مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که تعداد دستگاه های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10 به 825 میلیون دستگاه در جهان رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مایکروسافت به عنوان شرکت توسعه دهنده سیستم عامل ویندوز به تازگی اعلام کرده است که تعداد دستگاه های مبتنی بر ویندوز 10 در تازه ترین آمارهای منتشر شده به بیش از 825 میلیون دستگاه رسیده است و این بدون شک خبر خوب و خوشایندی برای این غول تکنولوژی آمریکایی به شمار خواهد آمد.

ویندوز 10 یکی از آن نسخه های به روزرسانی شده محبوب و پرطرفداری بود که خیلی زود توسط کاربران رایانه های ویندوزی مورد استقبال قرار گرفت و کاربران زیادی نیز در جهان به دانلود و نصب آن پرداختند.

البته هنوز راه زیادی برای رسیدن به محبوبیت ویندوز 7 در پیش دارد.

بر اساس گزارش وب سایت تک رادار، آمارهای ماه مارس سال جاری میلادی نشان می داد که تعداد دستگاه های فعال مبتنی بر ویندوز 10 از مرز 800 میلیون نیز عبور کرده است که در مقایسه با سپتامبر گذشته با یک رشد و افزایش قابل توجه به میزان 700 میلیون دستگاه روبرو بوده است اما حالا مایکروسافت با انتشار گزارشی در ماه مه سال 2019 میلادی اعلام کرده است که تعداد رایانه و دستگاه های مبتنی بر ویندوز 10، 825 میلیون دستگاه برآورد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه تعداد دستگاه در جهان به ویندوز 10 مجهز شده است؟

چه تعداد دستگاه در جهان به ویندوز 10 مجهز شده است؟