مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اردیبهشت 1398 ساعت 17:052019-05-15اقتصادي

شش پیشنهاد اتاق بازرگانی ایران به بانک مرکزی برای اصلاح سیاست های ارزی


رییس اتاق بازرگانی ایران در نامه ای به رییس کل بانک مرکزی شش پیشنهاد پارلمان بخش خصوصی برای اصلاح سیاست های ارزی در حوزه صادرات غیرنفتی را ارائه داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اتاق بازرگانی ایران، پس از برگزاری نشست هیأت رییسه اتاق ایران با رییس کل بانک مرکزی در نخستین روز از هفته جاری (21 اردیبهشت) با هدف بررسی مسائل ارزی کشور، غلامحسین شافعی، رییس اتاق ایران با ارسال نامه ای خطاب به عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی، شش پیشنهاد اتاق ایران برای اصلاح سیاست های ارزی کشور در حوزه صادرات غیرنفتی را ارائه داده است.

در نشست هیأت رییسه اتاق ایران با رییس کل بانک مرکزی، وضعیت ارز 4200 تومانی، رسیدگی به وضعیت ممنوعیت های صادراتی و وارداتی و تجدیدنظر در مورد دریافت تعهدهای ارزی از صادرکنندگان بررسی شده بود.

در نامه فعلی شافعی پیشنهاد شده است: مهلت رفع تعهد ارزی صادرکنندگان به روش های مورد قبول بانک مرکزی تا پایان شهریور ماه 98 تمدید شود و پس از آن بانک مرکزی فهرست صادرکنندگانی که رفع تعهد ارزی نکرده اند را جهت اخذ مالیات به سازمان امور مالیاتی کشور ارسال کند.

همچنین در این نامه با اشاره به مهلت 30 روزه استرداد مالیات بر ارزش افزوده، درخواست شده است بانک مرکزی با اعلام ماهانه رفع تعهدات ارزی صادرکنندگان به سازمان امور مالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شش پیشنهاد اتاق بازرگانی ایران به بانک مرکزی برای اصلاح سیاست های ارزی

شش پیشنهاد اتاق بازرگانی ایران به بانک مرکزی برای اصلاح سیاست های ارزی