مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اردیبهشت 1398 ساعت 14:152019-05-15اجتماعي

فاضلاب ها حیات تالاب انزلی را به شدت به خطر انداخته است


رییس اداره حفاظت محیط زیست بندرانزلی گفت: فاضلاب های صنعتی، خانگی، بیمارستانی، ضایعات کشتارگاهی، سموم کشاورزی، پسماندها و نخاله ها حیات تالاب انزلی را به شدت به خطر انداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان هادی پور در حاشیه برگزاری نمایش پرفورمنس تالاب انزلی که توسط هنرمندان تئاتر این شهرستان در زیستگاه قلمگوده برگزار شد، گفت: در این نمایش که مبارزه خیر و شر بود عامل خیر نماد آب و موجودات زنده و عامل شر نماد آلاینده های تالاب بود که با مشارکت مردم با نجات تالاب به پایان می رسد .

وی افزود: در حاشیه برگزاری نمایش مفهومی احیای تالاب انزلی 70 دانش آموز در یک کارگاه آموزشی در مورد اهمیت حفظ پرندگان مهاجر، کاهش استفاده از کیسه های پلاستیکی و احیای تالاب بین المللی انزلی آموزش دیدند .

رییس اداره حفاظت محیط زیست بندرانزلی با بیان اینکه سالانه بیش از 250 گونه پرنده مهاجر وارد تالاب انزلی می شوند، ادامه داد: این تالاب به دلیل تنوع زیستگاهی پذیرای بیشترین جمعیت پرندگان مهاجر به گیلان است .

هادی پور گفت: فاضلاب های صنعتی، خانگی، بیمارستانی، ضایعات کشتارگاهی، سموم کشاورزی، پسماندها و نخاله ها، گیاهان مهاجمی همچون آزولا و سنبل آبی، تصرف اراضی و ساخت و ساز در حریم تالاب، آتش زدن عمدی نیزارها با هدف تصرف زمین، ورود رسوبات از رودخانه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاضلاب ها حیات تالاب انزلی را به شدت به خطر انداخته است

فاضلاب ها حیات تالاب انزلی را به شدت به خطر انداخته است